top of page

Review of 2015

回想2015,感謝大家都我的手作十分支持。 有bride-to-be,有買來送比朋友,有外國的客人,亦係頭飾班分別認識了來自不同地方的同學,舉辦了2次大型的leisure class,自家影了輯小demo,設立了 www.saysocessories.com,真的十分感謝各位b2b、化妝師、朋友們的幫助支持!!! 就怏到2016了,今年我對我的手作好似有點想不通的地方...再加上病了2場(住院被隔離的日子很可怕><),可能就這樣就停了下來。 由聖誕節到今日,我決定坐定定開工! 一定要將成日想像的頭飾'活生生'的造出來! 如果唔係,可能會成日'forever forever'的其中一樣。結果~我今天一口氣完成了3款頭飾! 你地可以估下~haha~ 2016,希望人、貓身體健康,開開心心就夠了,唔好再病...無了期的覆診...當然仲有我可以繼續'研發'新頭飾 or 飾物!~ Happy New Year to you all!


Featured Posts
Recent Posts
尚無標記。
Search By Tags
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Grey Instagram Icon
bottom of page